fredag den 22. november 2013

Sy til din baby

Nu bliver det vildt.. hele TO indlæg på én dag.. Wow.. I skal slet ikke blive bange - jeg har blot haft endnu en god dag idag... (Tænk hvis det er ved at vende.. ? Man tør jo næsten ingengang håbe). I stedet for at bruge min fridag på tiltrængte ting som at gøre rent, vaske tøj eller læse til eksamen, så føltes det altså i formiddags endnu mere vigtigt at få plejet min symaskine...
Jeg fik syet disse små babyshort til min veninde. Der var lidt rest tilovers fra sengetøjet her, og hun ønskede selv et par små shorts i samme stof - og hvad man ønsker skal man få.
Jeg er tosset med denne model, den kan selvfølgelig bruges om sommeren, men er mindst ligeså sød om vinteren, f.eks. med et par små uld-strømpebukser indenunder... Ååårh!

Vil du se hvordan jeg laver sådan en linning som på disse shorts, så har jeg lavet en DIY til det lige her.




4 kommentarer:

  1. Eij hvor er de fine. Og skønt at "se" dig igen. Håber det snart bliver bedre med kvalmen,

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare søde. Der er intet dejligere end små tykke babylår :-)

    SvarSlet
  3. Hej hvor er de søde mangler bare hvordan du syr dem fra start med flæse

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa.
      Altså bare hvordan selve flæsen monteres, eller hvordan jeg syr alt fra start?
      Selve flæsen kan du måske se ud fra denne DIY http://himpsegimse.blogspot.dk/2013/08/diy-pasat-linning.html - ellers skriv igen, så skal jeg nok forsøge at forklare :)

      Slet

Læg gerne en kommentar - jeg bliver så glad :)