onsdag den 23. april 2014

Babynest

Så fik jeg syet en babynest til lillesøster, som hun kan putte i mens hun er helt lille.. jeg anede ikke sådan nogle fandtes da jeg fik Anemone, men jeg tænker det må være utrolig trygt for de helt små at ligge i sådan en.. jeg glæder mig i hvert fald til at afprøve den.

Jeg har brugt denne DIY, men ved der også er en dansk diy, bl.a. denne her - og sikkert mange flere, hvis du googler på det. Jeg tegnede selv mønsteret op, men opdagede efterfølgende, at Stof og Stil faktisk har et mønster på præcis sådan en her.  






4 kommentarer:

  1. Der kunne jeg sagtens tage mig en koger :)
    Den er super fin og lækker farve!!

    SvarSlet
  2. De er så fine (og jeg er da især forelsket i din udgave)... Men jeg fik aldrig lavet en til Arn, og nu er han vist ved at være lidt for stor til sådan en...

    Får vi flere børn, så må jeg lave en til den tid...

    SvarSlet
  3. Den er super lækker! Det ser ud til at lillesøster, vil kunne putte sig rigtig dejligt i den bløde "rede"! :-)

    SvarSlet
  4. Nøj hvor er den lækker, den der koral røde farve. Har også planlagt at lillebror skal have sådan en, så tak for link :-)

    SvarSlet

Læg gerne en kommentar - jeg bliver så glad :)