mandag den 19. august 2013

Hjemme igen

Så er vi igen hjemme efter en helt fantastisk tur til Paris - sikken en dejlig by! Og sikke dejligt at få lov at tage på kærestetur uden barn, det giver altså noget speciel energi.. jeg er overbevist om at det er rigtig godt for alle parter, at man giver sig selv lov til sådanne forældreture :)
Jeg fik selvfølgelig besøgt den tidligere omtalte stofbutik, som lå i et område fyldt med stofbutikker - det rene paradis for en stofnarkoman som mig ;-) Der var alt hvad hjertet begærer, og jeg måtte selvfølgelig have lidt godter med hjem. Desværre havde jeg allerede brugt alt, alt for mange penge på shopping, så jeg måtte begrænse mig.. men en lille smule har også ret, og selve besøget var en oplevelse i sig selv :)
Jeg er specielt glad for den grønne liberty med de store blomster - jeg tror det skal blive til et par bukser til Anemone en af de kommende dage....
Jeg har lidt stofpakker liggende og vente på posthuset, hvis indhold I snart får at se :)









3 kommentarer:

  1. Dejligt at I har haft en god tur. Omg du var jo i heaven. Skønne stoffer!!

    SvarSlet
  2. Hvilket stof paradis at komme ind i, det må virkelig have været svært at begrænse sig.

    Jeg vil også til Paris!!!

    SvarSlet
  3. LOVE <3 Det må have været skrækkeligt at vælge ;-)

    SvarSlet

Læg gerne en kommentar - jeg bliver så glad :)