torsdag den 15. august 2013

Jerseykjole, blogshop og au revoir

Først lige et par billeder af Anemone på vej i vuggestue i sin nye jerseykjole med hjerter. Det er t-shirt mønsteret fra MiniKrea, som jeg bare har gjort lang og sat flæse på. Måske synes jeg den er en lille anelse for lang - men så kan hun jo få glæde af den længe :)






Jeg har lavet en lille Amio shop, hvor jeg lægger lidt ting til salg ind i mellem. Jeg får altid syet mere end vi kan bruge, eller ting, som vi slet ikke har mulighed for at bruge, men som jeg bare har lyst til at lave. Derfor syntes jeg det var optimalt med en lille shop :) Du kan finde den lige her

Sidst men ikke mindst, så er jeg på vej til Paris med Robin og et vennepar - uden børn... Woow.. det er vildt (læs lidt forfærdeligt/hårdt), og det tog da også 5 gange så lang tid at aflevere i vuggestuen i morges. Ikke desto mindre skal det nok blive fantastisk.. Jeg glæder mig rigtig meget til at opleve alle de obligatoriske ting, som man jo skal se når man er i Paris.. men mindst ligeså meget (eller måske mere), så glæder jeg mig til at besøge den 6-etagers stofbutik, som jeg har læst om.. ÅRH JA!

Vi ses efter weekenden... :)

1 kommentar:

  1. Hvor er hun sød og kjolen er skøn. Stoffet er så fint :-)
    Spændende med shoppen, du har syet mange fine ting :-)
    Sidst - rigtig god tur :-D

    SvarSlet

Læg gerne en kommentar - jeg bliver så glad :)