tirsdag den 20. august 2013

Nye jerseylækkerier

Jeg har virkelig en svaghed for jersey. Det er altid det jeg har mest lyst til at smide i kurven. Det brune stof med svampene har jeg længe gerne ville have, men har ikke kunne finde det i nogle danske webshops - jeg tror vidst også at det er et gammelt print, men ikke desto mindre synes jeg det er SÅ skønt.. så jeg måtte have det, og fandt det heldigvis på den tyske, etsy-lignede side, som hedder Dawanda. Det var lidt dyrt i porto, men hvad kan man gøre, når man er forelsket?

De to andre stoffer har jeg købt hos OttobreDesign på Etsy. Jeg var åbenbart så naiv at tro, at det kun er når man handler gennem USA at ens varer bliver taget i tolden. Men det lærte jeg så på den hårde måde, at det er det IKKE... jeg fik et sødt brev om at jeg skulle sende dokumentation for hvad pakken indeholdt.. efter en uges tid modtog jeg så en regning på intet mindre end 241 kr - at betale ved kasse 1 for at få pakken udleveret. Og så for sølle 2 meter stof? Det er jo så dumt... det er blevet de 2 dyreste meter stof, jeg nogensinde har købt tror jeg :D Åh ja... så kan man lære at lade vær og være så naiv.. Nå pyt, nu er de her og de er LÆKRE!
Og så er der vidst også lukket for stof-shopping for mig det næste stykke tid - jeg vil i hvert fald viiiiiirkelig prøve at lade være.



5 kommentarer:

  1. Fine stoffer - nogle gange kan man bare ikke leve uden stoffer ;-). Jeg er også medlem af de naives klub.... noget m nogle japanske sybøger.... Ja sådan bliver vi hele tiden klogere.. :-)
    God dag
    Hilsen Mette

    SvarSlet
  2. Det ER altså også bare lækkert, det med de brune svampe! Og de andre to lige så :-)

    SvarSlet
  3. Det ser godt nok også lækkert ud.
    Har set flere som har handlet der fra, måske man snart selv skulle besøge siden. Hvis jeg tør. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe.. ja, det er det - det kan jo gå hen og blive en dyr fornøjelse at klikke sig ind sådan et sted ;-)

      Slet

Læg gerne en kommentar - jeg bliver så glad :)