lørdag den 24. maj 2014

Quiltet pusletaske

Så fik jeg endelig færdiggjort pusletasken. Den er syet i samme stofkombination som pusleunderlaget her, og har altså ligeledes en vandtæt inderside. Desuden er der lommer i siderne af brunt fløjl til bleer, tøj osv.

Jeg har brugt Anna's DIY, som du finder lige her. Egentlig er det ikke et svært projekt som sådan, men jeg har altså en eller anden blokade når det handler om projekter, hvor der indgår relativt store stykker stof... Jeg har sagt det før, og det er altså ikke blevet bedre! Det er bare ikke min stærke side... DIY'en er dog som sædvanligt fra Anna's side helt fantastisk og meget nem at følge, så kast dig endelig ud i et lignende projekt hvis du mangler en pusletaske..

Personligt er jeg ret vild med kombinationen af de lyse/sarte farver og den brune fløjl.. Jeg synes det giver et fedt modspil. Jeg er sikker på vi bli'r rigtig glade for tasken, og undrer mig lidt over hvorfor jeg egentlig aldrig har haft noget lignende til Anemone... Det er da praktisk med alt i én ;)

Jeg har i øvrigt før lavet en i samme stil til dukken, den kan du se lige her.

Jeg er efterhånden ved at være så tyk, at det er små-problematisk at sidde ordentligt ved symaskinen.. men med kun 8 dage til termin kommer der forhåbentlig snart en ende på dét problem ;)






6 kommentarer:

  1. Jeg er fuld af beundring! Det er da den skønneste pusletaske jeg har set!!
    kh viola

    SvarSlet
  2. den er bare så fed! det stof er bare fantastisk

    SvarSlet
  3. Jeg havde en almindelig pusletaske til Marcus (min store) - Nu bruger jeg bare fikse alt i en'ere til de to små, for jeg synes det er så meget bedre

    SvarSlet
  4. Hvor er det dejligt, at du kunne bruge min diy! Og resultatet er blevet super godt:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  5. Hvor er den super flot ...
    Du efterlyste på et tidspunkt andre solhatte, jeg bruger det fra stof 2000´s hjemmeside, den er også vendbar og passer fint.
    Jeg viste den på min blog "Pia´s hverdag" 4. maj.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for fif, dem må jeg afprøve :)
      Kh Nicoline

      Slet

Læg gerne en kommentar - jeg bliver så glad :)