fredag den 11. juli 2014

Pusleunderlag

Anemone skal til Mallorca med sin mormor og morfar i nat, og jeg kom pludselig i tanke om her få timer inden, at det da kunne være SÅ rart for min mor at have et underlag med til at skifte hende på, da jeg jo skal bruge den anden pusletaske til den lille herhjemme... så jeg måtte lige hurtigt få et igennem maskinen... Det er quiltet i det smukkeste liberty med et vandtæt lag som foer samt satin-kantebånd.. jeg synes faktisk det blev SÅ yndigt.
Billederne er jo desværre taget i aftenbelysning og derfor med blitz.. Øv for den, men sådan er det når tingene skal laves liiiige i sidste øjeblik.




1 kommentar:

  1. Hvor er det fint :-). Og flot at du lige havde overskud til at køre det gennem maskinen med lille ny :-)

    SvarSlet

Læg gerne en kommentar - jeg bliver så glad :)