tirsdag den 6. maj 2014

Sengetøj med prikker og satinpiping

1. babydynebetræk er færdigt. Så mangler jeg kun... mange! For det første har jeg en svaghed (er jeg sær?!) for sengetøj, og for det andet hører jeg til dem, som vasker det meget tit.. så derfor har jeg erfaret, at der skal en masse sæt til for at holde lageret kørende.. Specielt fordi Anemone også stadig bruger sin babydyne som bamse, der skal slæbes med alle vegne, og det kræver altså nærmest et rent betræk hver eller hveranden dag.
Nå, men dette her er jeg rigtig glad for, jeg synes stoffet er SÅ skønt. Jeg fandt det i City Sycenter i fiolstræde i KBH.. de har det i en hel masse farver, og kvaliteten er bare super lækker.. det kostede 169 pr meter, så det er også lidt til den dyre side, men helt klart pengene værd. 
Satinpiping'en er ligeledes købt derinde - dog må jeg sige, at jeg synes det var svært at arbejde med.  Det gled helt vildt rundt i maskinen, så det var ikke let at få et helt perfekt resultat, og jeg måtte sprætte op en del gange undervejs. Men fint er det, og farven er så yndig. 




8 kommentarer:

  1. Super flot sæt :-). Jeg glæder mig også dagligt over hjemmesyede sengesæt - og de købte er jo heller ikke billige, så jeg ville også vælge noget godt stof :-)

    SvarSlet
  2. Ahhh hvor er det fint! er vild med stoffet - må vist en tur ind til fiolstræde :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg godt forstå.. det er også super lækkert i kvaliteten.. jeg gad også godt have det i en masse andre farver.. :)

      Slet
  3. Nope du er ikke den eneste med hang til baby sengetøj. Og vi har samme "problem" at babydynen stadig bruges af den "store". Så gi den gas ved maskinen siger jeg bare 😉

    SvarSlet
  4. Slutresultatet er virkelig lækkert og underspillet feminint - I like

    SvarSlet
  5. Så flot Nicoline. Er helt vild med knap detaljen...

    SvarSlet
  6. Totalt lækkert sengetøj. Du har lige inspireret mig til at sætte det på baby-pakke-listen til min gravide veninde. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt - det er det bedste, når man får inspireret andre ;)

      Slet

Læg gerne en kommentar - jeg bliver så glad :)