torsdag den 5. september 2013

Til en regnfuld tid hører sig et regnslag.....

Dette regnslag har jeg syet efter et mønster fra min japanske sybog, som du kan se et billede af nedenunder. Bogen har jeg købt på Etsy. Regnstoffet er fra Stof2000 og foret er blomstret bomuld. 
Jeg syntes den blev ret fin, dog lidt svær at fotografere, så håber man nogenlunde kan se tegningen på billederne.. ellers må I få lidt billeder af den "i levende live" når Anemone kommer hjem :)

Jeg har eksamen på tirsdag, så der bliver nok ikke flere kreative indslag fra min side førend den er overstået... 

Kjolen indenunder regnslaget er i øvrigt stadig til salg - se mere her hvis det har interesse... 

Nu kalder eksamenslæsningen på mig - god tirsdag derude :)









5 kommentarer:

  1. Super fint regnslag. Så sødt!
    Og rigtig meget held og lykke på tirsdag.
    Hilsner fra Astrid

    SvarSlet
  2. Jamen, det er da virkelig yndigt!!! Hvor er du altså bare god! :-)

    SvarSlet
  3. Kæft den er cute Nicoline!!!!
    Altså hvor du tryller :)

    SvarSlet
  4. Hvor er det et sødt regnslag! Helt genialt og gennemført.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Læg gerne en kommentar - jeg bliver så glad :)