onsdag den 25. september 2013

Endnu et fint dynebetræk

Jeg har syet endnu et dynebetræk for min veninde til hendes lille pige, som snart kommer... Igen i liberty, men denne gang i et print jeg faktisk aldrig rigtig har lagt mærke til før, når jeg har shoppet liberty.. Min veninde kom selv med stoffet, og jeg må sige at jeg er blevet totalt forelsket i dette print, det er simpelthen SÅ pænt... Jeg er nødt til selv at eje en meter eller to af det en dag... ;-)
Af de to dynebetræk er dette klart min favorit.. det andet kan du se her :)

Idag har min kæreste taget fri fra arbejde og jeg har læsedag fra studiet... jeg har dog givet mig selv lov til at holde fri, og vi skal til byen og spise brunch, slendre rundt og bare hygge os og være kærester, mens Anemone er i vuggestue...  Jubii.. Det er tiltrængt :)






5 kommentarer:

  1. Du får virkelig produceret nogle skønne ting! Er imponeret over hvor flittig du er! Af de to sæt sengetøj du har vist frem kan jeg også bedst lide dette. Håber i får en skøn kæreste dag - de er så vigtige og giver fornyet mor-energi :-)

    KH
    Ann-Katrine

    SvarSlet
  2. Det er virkelig en flot afslutning du laver med de knapper - Det er også et af de liberty mønstre jeg er ganske forelsket i :0)

    SvarSlet
  3. Hvor er det et smukt sæt. Og håber I havde en god kærestedag. Man må ALDRIG gå ned på kærestetid :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det kan du tro vi havde. Og nej - det må man absolut ikke, og det skal man altid huske i en hektisk hverdag :)

      Slet
  4. Ej, troede jeg havde rost dig til skyerne over dette sæt. Men der må være sket en fejl (40 måske;-) )
    Hvor er det lækkert, elsker dine knapper og ja, et fantastisk print!
    KH Gitte

    SvarSlet

Læg gerne en kommentar - jeg bliver så glad :)