torsdag den 1. august 2013

Leopardtrøje til mig selv

For noget tid siden så jeg Trine lave et indlæg med dette leopardstof, som jeg bare måtte eje. Jeg fandt det på Ebay lige her.
Mønsteret til denne trøje har jeg fra en gammel, slidt H&M bluse, som jeg klippede op og tegnede efter.  Det er vildt smart hvis man har noget tøj, hvor man er rigtig glad for modellen. Det er ret simpelt at gøre, men er du i tvivl hvordan du tegner mønster efter, så har søde Line lavet en guide lige her. Godt nok på bukser, men princippet med at tegne efter en trøje er jo helt det samme.

Jeg har en lille stofrest tilbage, som forhåbentlig kan blive til en lille ting til Anemone...





5 kommentarer:

  1. Jamen Nicoline...den er da herre sej.... Ind over med den til mig....Ü
    Fantastisk stof...kan godt forstå at du måtte eje det.
    Kh Anja.

    SvarSlet
  2. Lækkert leo :-) Den er flot. Og selvfølgelig måtte du eje det stof!

    SvarSlet
  3. Fed bluse og sikke en skøn blog du har. Må helt sikkert prøve din DIY på den quiltede pung.

    Glæder mig til at følge med hos dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen til - dejligt du vil læse med :)

      Slet
  4. Super lækker! Virkelig fedt med det store markat :-)

    SvarSlet

Læg gerne en kommentar - jeg bliver så glad :)