onsdag den 19. juni 2013

Shorts med flæselommer

Jeg har på det seneste set flere shorts med flæselommer rundt omkring på forskellige blogs, og fik helt lyst til også at lave sådan nogle, da Anemone mangler shorts til sommerferieturen til Thailand, som venter lige rundt om hjørnet. Jubii. 
Jeg har syet dem i en af mine yndlings libertystoffer - jeg synes det er SÅ smukt. Jeg var meget i tvivl om jeg skulle lave dem med elastik i benene også, men nu blev de uden. Jeg må prøve dem på hende i morgen og se om det fungerer. 

Jeg havde ret meget bøvl med lommerne, jeg ved ikke hvad der gik galt, men jeg kunne slet ikke lige gennemskue det koncept... LIGE indtil det stod klart for mig, og så tog det jo kun 10-agtige minutter og var bestemt ikke svært... Jeg overvejer at lave en DIY på sådanne lommer, i tilfælde af at andre skulle sidde med samme hjerneblødning som mig :)

.... Og så elsker jeg jo bare flæser... Det bli'r der nok aldrig lavet om på!





2 kommentarer:

  1. Ej hvor er de da bare fine. Jeg sad netop lige og ledte efter noget mønster / ideer til shorts til tøzebarnet :) Vild med lommer og du må da super gerne dele vejledning!!

    SvarSlet
  2. Hurra! Ja tak, hvor er de fine dine flæselommer - skal helt klart sy nogle til pigerne! Venter spændt på en DIY! :-)

    SvarSlet

Læg gerne en kommentar - jeg bliver så glad :)